sobota, 12 stycznia 2013

Próba Lisa

4 stycznia na zbiórce czekało nas nie lada wyzwanie i wielka niespodzianka -przeszliśmy próbę lisa. Jest to parę zadań i ćwiczeń, które sprawdzają naszą wiedzę i umiejętności, które zdobyliśmy w gromadzie do tej pory. Musieliśmy przejść przez wielką pajęczą sieć, którą potem niszczyliśmy, rozwiązać rebus, namalować lisa, ułożyć puzzle z godłem. Na końcu przechodziliśmy z zamkniętymi oczami przez Wielki Kanion pod którym pływały krokodyle!! Na szczęście wszystkim się udało. Zuchy dostały swoje pierwsze pomarańczowo-brązowe chusty i oficjalnie wstąpiły do gromady!! Gratulujemy wszystkim Liskom Urwiskom!!  ;)


Przypominamy również o naszej tradycji! Każdy lisek urwisek w okresie między jedną a drugą zbiórką musi wykonać dwa dobre uczynki. Po wykonaniu każdego z nich, na końcu chusty zawiązuje malutki supełek. W kręgu rady po każdej zbiórce zuchy dzielą się tym, co dobrego zrobiły i rozwiązują supełki by przez kolejny tydzień zawiązać je na nowo i zrobić dwa kolejne dobre uczynki.

HYMN LISKÓW URWISKÓW

Jeśli ci smutno i humor nijaki
Pomogą Ci dzieciaki z naszej paki
Nie wiesz dlaczego a więc posłuchaj 
Mój przyjacielu! Mam znaczek zucha


Liski Urwiski dzielna gromada
Dobrze się bawią nawet gdy pada

Ważna jest również zabawa i przygoda
Nie straszna nam też zła pogoda
Zmierzymy się nawet ze złym duchem
Popatrz kolego jestem dzielnym zuchem

Liski Urwiski...

Gdy o coś spytasz prawdę odpowiem
kim był druh kamyk o polsce opowiem
mamię pomogę tatusia posłucham
bo ja mam swoje prawo zucha

Liski Urwiski... 


 pajęcza sieć









portret druhny na chodniku

















 zuchy w nowych chustach







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz